DIANA: Campania DINOZAURIA a câștigat locul întâi pentru creativitate în retail

Rețeaua de retail Magazine DIANA a obținut premiul întâi la secțiunea „Creativitate în Retail”, în cadrul ediției cu numărul 16 a Premiilor PIAȚA ale industriei bunurilor de larg consum. În această competiție cele mai bune echipe din industrie sunt desemnate prin voturile partenerilor de afaceri, ale producătorilor și ale distribuitorilor.

Campania DINOZAURIA, Universul Lumii Dispărute

Proiectul câștigător – campania DINOZAURIA, Universul Lumii Dispărute, a fost gândit ca un joc de tip puzzle cu o listă de colecție, cu 30 de cartonașe diferite cu dinozauri care completează un timeline cu trei perioade preistorice interesante. Cu ajutorul cartonașelor se poate juca apoi clasicul joc Piatră-Hârtie-Foarfecă. Cu grafică, mesaje și premii atractive, campania a fost promovată printr-o campanie integrată, în publicații locale, regionale, naționale, platforme online și prin activări în magazine, performând foarte bine.

Suntem onorați si emoționați. Este încă un cadou pentru cei 30 de ani pe care i-am împlinit anul acesta. Este o clipă de bucurie care merită tot efortul, toate sacrificiile și toate riscurile pe care ni le asumăm în această piață din ce în ce mai concurențială. Suntem mândri de acest premiu, obținut în prezența unui număr mare de mărci prestigioase din România. Mulțumim partenerilor, întregii echipe DIANA, care pune suflet și pasiune în fiecare proiect al nostru și clienților care ne acordă încrederea lor în fiecare zi, cu fiecare vizită în Magazinele DIANA”, a transmis directorul de marketing al Grup DIANA, Adina Crăciunescu.

- Advertisement -spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_imgspot_imgspot_img
Ultimele știri
- Advertisement -spot_img
Related news
- Advertisement -spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here